torsdag den 16. oktober 2014

Im back!.... håber jeg da- alle gode gange 17..

DER SKAL TEGNINGER TIL!!!!

I 2011 besluttede jeg mig for, at have en tegnet blog. Syntes Stine stregens idé var så fantastisk, og det syntes jeg stadig... Jeg skulle i gang med at lave barn og alt handlede jo om streger - både på test, men også på papiret... Men virkeligheden stemmer ikke altid over ens med ens forventninger... Det halve år i 2011, hvor jeg lavede baby var drøn hårdt. Både følelsesmæssig, men også arbejdsmæssigt. Rendte på klinik flere gange om måneden, passede mit job og ved siden af havde jeg også meget at se til. Så streger blev der ikke mange af. Så kom Sylvester til verden ( burde skrive del 3, men det er lidt svært for mig ) lang historie kort. Ingen ønskefødsel, vidste heldigvis ikke bedre. 3 døgn er temmelig længe, og var ikke i stand til at undrer mig over noget som helst. Endte i kejsersnit og ud kom det dejligste lille menneske. Men så blev jeg syg og vi blev indlagt.. og han blev syg. 5 uger med indlæggelse og ingen morbabyroliglærhinandenatkendeogmasserafnydelse. Av mit hjerte. Dagene gik og jeg gjorde alt for at være en god mor og dunkede mig selv i hovedet for ikke at gøre det godt nok... Der skulle gå et år inden nogen råbte: Den mor har jo en fødselsdepression. Ja... og det har jeg stadig. Men jeg er en god mor... Men jeg er ikke god mod mig. Jeg går stadig i terapi og det hjælper.
Men så kan det være lidt svært, at holde en blog ved lige.. til gengæld fik jeg jo lidt gang i tegneriet, og får det mere og mere.
Skal der så endnu en morblogger på banen? ( altså det har hun jo været hele tiden - men mere på den der jeg poster 2-3 gange årligt ) JA DET SKAL DER... jeg tegner mit liv,og så er jeg mor til det skønneste donorbarn...  ( drømmer stadig om manden - måske mere nu end nogensinde ;) ) Så nu skal bloggeriet  være! BUM
mål: post indlæg inden jul !
Kære kvinder - kære mødre... This is me!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar