fredag den 8. november 2013

Nogle bruger epo - andre nøjes med koffein!!!

En uge med 3-dagesfeber, virus og ostehaps... Det er ikke tour de france, men tæt på... natteroderi og pjevset dreng. Hej kaffe...fås du i drop? Min blog har stået stille længe, men nu skyder jeg den i gang igen :) Og jeg håber, du er med som læser, for uden dig, så bliver det alt for kedeligt. Så den næste uges tid vil der være lidt lækkert for dig - som i give aways :) Så følg endelig med, da det vil gøre mig glad :) Min blog vil handle om mit liv som kvinde og selvvalgt enlig mor ( Får knopper af ordet enlig )Singlemor. Mine tanker, betragtninger og hverdagsballade :) Og min kunst. Den har stået stille længe, da sylvester charlie har holdt mig godt beskæftiget i de vågne timer. Dog har jeg fået fat på min tusch og den vil præge min blog :) Håber i vil følge mig... kl er 20.22 - har smidt mig med strikketøj og kaffe ;) God fredag derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar