søndag den 8. januar 2012

sæt i gang :)

Så blev det 2012 :)
Jeg håber på at det bliver det gode år :) Mange gode ting skete i 2011, men det var for mig også et turbulent og svært år på nogle områder... Men 2012 here I come :)
Har lige færdiggjort en bestilling, så nu er det Nadia-tid:) OG er tiden ikke til hyggestunder? Varm kakao og indendørssysler :) For mit vedkommende er det strikkepinde og symaskine, der skal i sving... Jeg har snydt lidt ;)

Barnevognskæde til tvillinger


Vaskebjørnen og dens ven


Vaskebjørnranglen


Strikkede futter


Mere strik til de kolde aftener



GODT NYTÅR derude :)

3 kommentarer:

  1. Hej tusinde tak for sidst , jeg er så glad for mine håndledsvarmer , de gør rigtigt godt nu i kulden.
    Og hvor er det nogle meget fine ting du har fådet laver ;)
    Ønsker dig et skønt 2012 Knus Mette

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Har sendt dig en mail, håber du vil kigge på den. :)
    Hvor er det nogle fine ting du får lavet, havde jeg dog tålmodigheden ville kækling være noget jeg ville lære.

    SvarSlet
  3. Hej Mette

    Tak for de søde beskeder :) Håber også du får et skønt år :)
    Knus

    Hej Charlotte...

    Nu har jeg haft en meget forvirret januar... og stadig rundtpågulvet februar... Har jeg svaret på din mail, for der er gået helt kuk i mail, post og dagligdag..
    Du skal nok lære det - bare vent. Det er lettere end man tror :)
    ... har lige tjekket min mail og kan ikke finde en mail fra dig.
    knus

    SvarSlet