torsdag den 30. juni 2011

lidt til hjemmet :)


Jeg er gået i gang med den store sortering... og indretningshygge. Tja... nogle gange går der tid før man opdager, at ens ting kan have andre funktioner. Min tallerkenrække har stået i køkkenet i et år uden at blive hængt op. Og var nærmest mere rod end fin. Pludselig slog det mig at den ville være god til stilletterne. Er faktisk glad for resultatet. Nu mangler jeg bare at få resten af skoene op på min nye skorække ;) ( og male den..... )

Min stempelkande manglede en frakke... Det også længe siden jeg har haft symaskinen fremme, og nu havde jeg endelig tid:)

3 kommentarer:

  1. Fed ide med tallerkenrækken. Det er lige med at kunne se ting med andre øjne.

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin den ugle:-)
    Kan du ikke skrive din mail? har en stofforespørgsel:-)

    SvarSlet
  3. tak... ja tænk at den har stået så længe og været rodemøbel for alt muligt køkkengrej... tror den bliver malet sort :)
    Julie min mail er lillemyogmig@gmail.com
    God weekend til jer begge :)

    SvarSlet